
Tutaj możesz sprawdzić aktualne rabaty i promocje
RABAT 5% za zapis do NEWSLETTERA
|
RABAT 10% za wystawienie opinii o biżuterii wcześniej zamówionej
|
Ogólne zasady naliczania rabatów
-
Rabaty, które są udzielane klientom nie łączą się ze sobą.
-
Rabaty wynikające z kodów rabatowych są naliczane od cen katalogowych produktów, czyli cen przed promocją. Jeśli cena promocyjna produktu wprowadzona przez Sklep jest niższa niż cena, która wynikałaby z użycia kodu rabatowego, z którego chciałaby skorzystać klient, wówczas kod rabatowy nie zostanie naliczony, a klient będzie mógł nabyć produkt po niższej cenie, czyli tej promocyjnej. Przykład: cena katalogowa produktu wynosi 100 zł a promocyjna 80 zł, zaś klient ma kod rabatowy uprawniający do zniżki 15%, wówczas rabat wynikający z kodu rabatowego nie zostanie naliczony, ponieważ cena promocyjna tj. 80 zł jest niższa niż cena, która wynikałaby z użycia kodu rabatowego, tj. 85 zł. Jeśli zamówienie klienta obejmuje kilka produktów z których część tylko jest przeceniona, możliwa jest sytuacja, w której rabat wynikający z kodu rabatowego użytego przez klienta naliczy się tylko dla części produktów tj. produktów nie objętych żadną inną promocją lub produktów dla których cena promocyjna będzie wyższa niż cena wynikająca z użycia przez klienta kodu rabatowego zgodnie z sytuacją opisaną powyżej.
-
Wyjątkiem są rabaty udzielane na podstawie kodów rabatowych za zapis do newslettera oraz za wystawienie opinii, które łączą się z promocjami w sklepie oraz cenami wyprzedażowymi.
-
Do jednego zamówienia można wykorzystać tylko jeden kod rabatowy.