Spis treści
Regulamin sklepu internetowego www.perlove.pl
I. Postanowienia wstępne i dane firmy
-
Poniższy regulamin stanowi regulamin sklepu internetowego (zwany dalej "Regulaminem"), prowadzonego pod adresem www.perlove.pl (zwanego dalej „Sklepem”). Administratorem i właścicielem Sklepu jest firma: PERLOVE Sp z o.o., 03-892 Warszawa, ul. Klukowska 52/21, NIP: 5242982736, REGON: 526303911, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 0001056027.
- Powyższe dane są danymi rejestracyjnymi firmy. Wszelką korespondencję należy kierować pod adres, pod którym mieści się Sklep Internetowy, czyli: PERLOVE Sp. z o.o., ul. Tarnogórska 16, 03-679 Warszawa.
-
Kontakt ze Sklepem możliwy jest: drogą mailową pod adresem: sklep|perlove.pl| |sklep|perlove.pl, lub telefonicznie pod numerem: + 48 505 200 321.
- Regulamin określa zasady dokonywania zakupów oraz zawierania umów sprzedaży, a także świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym rejestracji nowych użytkowników, za pośrednictwem witryny Sklepu działającego pod adresem: www.perlove.pl.
-
Sklep prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet.
-
Wyłączne prawo do prowadzenia Sklepu ma firma PERLOVE Sp. z o.o., zwana w niniejszym regulaminie „Sprzedawcą”.
-
Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
-
Firma PERLOVE Sp. z o.o. jest zarejestrowana w Urzędzie Probierczym pod numerem 12154.
-
Prezentowane na stronach Sklepu zdjęcia i inne formy wizualizacji oraz prezentacji biżuterii nie oddają jej rzeczywistej wielkości i mają jedynie charakter informacyjny. Ponadto produkty oferowane w Sklepie są wykonywane ręcznie, więc każdy z takich wyrobów jest niepowtarzalny i może minimalnie odróżniać się od innych egzemplarzy takiego samego towaru. Informujemy także, że na wygląd towarów ma wpływ rozmiar i ustawienie parametrów monitora klienta, co może powodować różnice zwłaszcza w odzwierciedleniu kolorów danego produktu.
-
Wszystkie prezentowane w Sklepie zdjęcia i opisy są wyłączną własnością Sprzedawcy lub Sprzedawca posiada do nich stosowne prawa i są chronione prawem autorskim.
II. Rejestracja konta i składanie zamówień
-
Klient może składać zamówienia w Sklepie przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku, natomiast ich realizacja odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych oraz Wigilii i Sylwestra. Przyjęcie do realizacji zamówienia złożonego w soboty, niedziele i święta oraz Wigilię i Sylwestra następuje najbliższego dnia roboczego.
-
Składanie zamówień na towary oferowane w Sklepie możliwe jest po dokonaniu rejestracji (zakupy przez rejestrację) albo bez dokonywania rejestracji (zakupy bez rejestracji). Oba sposoby składania zamówień zostały opisane w kolejnych punktach regulaminu.
-
Warunkiem rejestracji konta w Sklepie jak i dokonania zakupu bez rejestracji jest zapoznanie się z Regulaminem Sklepu oraz Polityką Prywatności i ich zaakceptowanie. W celu potwierdzenia tego faktu konieczne będzie przed założeniem konta oraz przed złożeniem zamówienia bez rejestracji zaznaczenie opcji „Akceptuję Regulamin oraz Politykę Prywatności sklepu www.perlove.pl".
-
W celu dokonania rejestracji należy na stronie internetowej www.perlove.pl wybrać zakładkę „Rejestracja” lub podczas składania zamówienia zaznaczyć opcję „Nie posiadam konta, chcę się zarejestrować.”, a następnie podać swój e-mail i hasło, zaznaczyć czy do zamówienia ma zostać wystawiony paragon czy faktura VAT oraz wypełnić formularz „Dane teleadresowe”, i na końcu kliknąć opcję „Zakładam konto”. Podanie w wypełnianym formularzu daty urodzenia oraz płci nie jest obowiązkowe. Możliwe jest także podanie innego adresu do wysyłki.
-
W wyniku prawidłowo dokonanej rejestracji, klient otrzymuje dostęp do utworzonego dla niego konta, z którego może korzystać w ramach Sklepu.
-
Dokonując zakupów przez rejestrację, klient składa zamówienie po zalogowaniu się do Sklepu, poprzez dodanie towaru prezentowanego w Sklepie do koszyka. Klient może się także zalogować na swoje konto po dodaniu towaru do koszyka w 2 etapie składania zamówienia po zaznaczeniu opcji "Posiadam konto w sklepie www.perlove.pl". Następnie klient ma możliwość zaznaczenia wybranego sposobu płatności i dostawy, a także podania ewentualnych uwag do składanego zamówienia.
-
Klient zainteresowany dokonaniem zakupów bez rejestracji składa zamówienie poprzez dodanie towaru prezentowanego w Sklepie do koszyka, następnie wybiera opcję „Chcę dokonać zakupu bez rejestracji”, dalej zaznacza czy chce otrzymać paragon czy fakturę VAT, a następnie podaje dane niezbędne do realizacji zamówienia takie jak: imię i nazwisko, adres, telefon, adres e-mail, adres dostawy jeśli jest inny niż adres podstawowy, oraz dane niezbędne do ewentualnego wystawienia faktury VAT, jeśli klient zaznaczył opcję wystawienia faktury. Podanie daty urodzenia i płci nie jest obowiązkowe. Po podaniu tych danych klient ma możliwość wybrania sposobu płatności i dostawy oraz wpisania ewentualnych uwag do zamówienia.
-
Zarówno przy zakupach przez rejestrację jak i bez rejestracji po podaniu przez klienta wszystkich niezbędnych danych wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia, zawierające: opis przedmiotu zamówienia, jednostkową oraz łączną cenę zamawianych towarów, wybrany przez klienta rodzaj dostawy wraz z jej kosztem oraz wybrany sposób płatności, dane i adres klienta oraz dane do wystawienia faktury VAT, jeżeli klient żądał wystawienia takiej faktury.
-
Procedura składania zamówienia kończy się, zarówno przy zakupach przez rejestrację jak i zakupach bez rejestracji, w momencie wyboru przez klienta opcji „Składam zamówienie i płacę”. Dokonanie tej czynności oznacza złożenie zamówienia oraz zawarcie ze Sprzedawcą umowy sprzedaży towarów objętych zamówieniem.
-
Na adres e-mail wskazany przez klienta podczas składania zamówienia wysyłana jest wiadomość, potwierdzającą zawarcie ze Sprzedawcą umowy sprzedaży oraz potwierdzająca przyjęcie zamówienia do realizacji, a w następnej kolejności będą wysyłane do klienta również mailowo bieżące informacje odnośnie przebiegu realizacji zamówienia.
-
Umowa sprzedaży może być zawarta wyłącznie przez osobę pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych.
III. Dodatkowe usługi dla produktów
-
Klient ma możliwość zamówienia usług dodatkowych. Sa to: grawerowanie, pakowanie na prezent, złocenie, realizacja priorytetowa 24h, modyfikacja biżuterii.
-
Grawerowanie polega na naniesieniu na biżuterię napisu lub grafiki wskazanej przez klienta. Grawerunek można zamówić tylko na wybranych produktach, które są odpowiednio oznaczone w sklepie internetowym, mają wyszczególnione elementy biżuterii, na których jest możliwość wykonania grawerunku oraz mają odpowiednie pola na wpisanie treści grawerunku. Grawerowanie odbywa się metodą mechaniczną polegającą na wyryciu wskazanego przez klienta napisu bądź grafiki na wybranym przez klienta elemencie biżuterii. Grawerowanie jest procesem nieodwracalnym. W związku z tym biżuteria z grawerunkiem wykonanym na indywidualne zamówienie klienta nie podlega zwrotowi. W przypadku biżuterii pozłacanej, aby grawerunek był trwały, warstwa złocenia w miejscu grawerunku zostanie w wyniku grawerowania usunięta, co oznacza, że grawerunek będzie wyglądał jak jasno srebrny napis na elemencie w kolorze złota. Wynika to z tego, że głębokość grawerowania musi być głębsza niż grubość powłoki złota.
-
Pakowanie na prezent Klient może zamówić w koszyku podczas składania zamówienia i wybrać odpowiednią dla siebie jego wersję. Usługa jest dodatkowo płatna zgodnie z ceną podaną w sklepie. W ramach tej usługi klient otrzymuje dodatkowe elementy pakowania wymienione w ofercie. Jeśli klient nie skorzysta z dodatkowej opcji pakowania na prezent, zamówiona przez niego biżuteria zostanie zapakowana w pudełeczko na biżuterię z logo firmy. W pudełeczka są pakowane produkty, które posiadają w karcie produktu informację "Tę biżuterię zapakujemy w firmowe pudełeczko gratis". W pudełeczka nie są pakowane produkty, których karty produktowe nie zawierają tej informacji, czyli niektóre zawieszki, akcesoria i karty podarunkowe.
-
Klient może zamówić biżuterię srebrną pokrytą dodatkowo podwójną warstwą złota - podkładową i końcową, o łącznej grubości 2 mikrometrów (mikronów). Jest to usługa dodatkowa wykonywana na zamówienie klienta i jest ona dodatkowo płatna. Aby oferta sklepu była bardziej przejrzysta biżuteria pokryta warstwą złota jest wystawiana w osobnych ofertach w cenach uwzględniających opłatę za usługę złocenia.
-
Warstwa złota na biżuterii z czasem będzie ulegać ścieraniu. Czas ten zależy od wielu różnych czynników i może być różny u różnych użytkowników. Pod warstwą złota znajduje się wyrób jubilerski wykonany ze srebra próby 925, a więc po całkowitym starciu złotej warstwy Klient powinien liczyć się z tym, że jego biżuteria zmieni kolor na srebrny. Udzielamy 2-letniej (słownie: dwuletniej) gwarancji na warstwę złocenia.
-
Usługa Realizacji Priorytetowej 24h oznacza przygotowanie do wysyłki zamówienia złożonego przez Klienta i przekazanie go wybranemu przez Klienta w zamówieniu przewoźnikowi, w czasie do 24 godzin roboczych liczonych od opłacenia przez Klienta zamówienia lub złożeniu zamówienia z wysyłką za pobraniem. Za dni robocze uważane są dni pracującego od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy oraz Wigilii i Sylwestra. Czas 24h nie odnosi się do czasu w jakim przewoźnik dostarczy przesyłkę do Klienta.
-
Istnieje możliwość zmodyfikowania biżuterii oferowanej w Sklepie na specjalne życzenie klienta (dalej "Modyfikacja"). W ramach Modyfikacji, Klient może wybrać w jakim zakresie biżuteria ma być zmodyfikowana i złożyć zamówienie zgodnie z opisem tej usługi widocznym w karcie produktowej. Modyfikacje biżuterii są wykonywane tylko dla zamówień, które zostały przez klienta opłacone z góry. Biżuteria zmodyfikowana na specjalne życzenie klienta nie podlega zwrotowi i wymianie.
IV. Ceny, rabaty i karty podarunkowe
-
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
-
Ceny podane przy produktach nie zawierają kosztów przesyłki.
-
Rabaty, które są udzielane klientom nie łączą się ze sobą. Rabaty wynikające z kodów rabatowych są naliczane od cen katalogowych produktów, czyli cen przed promocją. Jeśli cena promocyjna produktu wprowadzona przez Sklep jest niższa niż cena, która wynikałaby z użycia kodu rabatowego, z którego chciałaby skorzystać klient, wówczas kod rabatowy nie zostanie naliczony, a klient będzie mógł nabyć produkt po niższej cenie, czyli tej promocyjnej. Przykład: cena katalogowa produktu wynosi 100 zł a promocyjna 80 zł, zaś klient ma kod rabatowy uprawniający do zniżki 15%, wówczas rabat wynikający z kodu rabatowego nie zostanie naliczony, ponieważ cena promocyjna tj. 80 zł jest niższa niż cena, która wynikałaby z użycia kodu rabatowego, tj. 85 zł. Jeśli zamówienie klienta obejmuje kilka produktów z których część tylko jest przeceniona, możliwa jest sytuacja, w której rabat wynikający z kodu rabatowego użytego przez klienta naliczy się tylko dla części produktów tj. produktów nie objętych żadną inną promocją lub produktów dla których cena promocyjna będzie wyższa niż cena wynikająca z użycia przez klienta kodu rabatowego zgodnie z sytuacją opisaną powyżej. Wyjątkiem są rabaty udzielane na podstawie kodów rabatowych za zapis do newslettera oraz za wystawienie opinii, które łączą się z przecenami oraz wyprzedażą, z zastrzeżeniem, że do jednego zamówienia można wykorzystać tylko jeden kod rabatowy.
-
Klient ma możliwość zamówienia karty podarunkowej. Każda karta podarunkowa zawiera indywidualny kod, którego użycie podczas zakupu spowoduje odliczenie odpowiedniej kwoty przypisanej do danego kodu z karty podarunkowej od ostatecznej kwoty do zapłaty. Kod umieszczony na karcie podarunkowej należy wpisać podczas składania zamówienia w polu dedykowanym do wpisania kodu rabatowego. Do jednego zamówienia można wykorzystać tylko jedną kartę podarunkową, czyli jeden kod. W związku z tym do takiego zamówienia nie można wykorzystać jednocześnie kodów rabatowych wynikających z innych promocji. Jeśli zakup będzie na mniejszą kwotę niż kwota karty podarunkowej, niewykorzystana kwota przepadnie. Jeśli zakup będzie na kwotę wyższą niż kwota na karcie podarunkowej, pozostałą kwotę będzie można dopłacić jednym ze sposobów płatności oferowanych przez sklep. Wartość karty podarunkowej nie jest uwzględniana przy wyliczaniu kosztu przesyłki dla zamówienia. Karty podarunkowe nie są wymieniane na gotówkę. W przypadku odstąpienia od umowy do zamówienia opłaconego kartą podarunkową, zwrot środków odbędzie się także na kartę podarunkową. Karty podarunkowe są wysyłane sposobem dostawy wybranym przez zamawiającego. Karty podarunkowe nie są dodatkowo pakowane jak na prezent. W zamówieniach na karty podarunkowe klient nie może używać żadnych kodów rabatowych, ponieważ wartość zamówienia musi być zgodna z wybraną kwotą karty podarunkowej. W przypadku, gdy klient w takim zamówieniu wykorzysta kod rabatowy, zamówienie zostanie anulowane.
-
Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta.
-
Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia, obejmująca również koszty przesyłki, wyświetlana jest po dokonaniu przez klienta wyboru formy płatności i dostawy zamówienia.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian. Powyższe nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży, które będą realizowane na dotychczasowych zasadach.
V. Sposoby płatności i dostawy
-
Dokonując zakupu klient może wybrać następujące formy płatności za złożone zamówienie: płatność przy odbiorze - podczas odbioru osobistego lub podczas odbioru przesyłki za pobraniem, lub przedpłata - płatność zwykłym przelewem, oraz wpłata pocztowa lub bankowa na konto bankowe Sprzedawcy, a także płatności elektroniczne kartą płatniczą, przelewem online lub przez PayPal za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
-
Dostępne i aktualne sposoby i koszty dostawy produktów zamówionych w Sklepie są zawsze przedstawione na stronie internetowej Sklepu i można je sprawdzić tutaj. Sposoby i koszty dostawy są także podawane do wiadomości i wyboru klientów w zakładce "Twój koszyk" przed złożeniem zamówienia w Sklepie.
-
Sprzedawca zastrzega prawo do zmiany sposobów płatności oraz sposobów i kosztów wysyłki, w tym także wyłączenia czasowego lub trwałego niektórych form płatności i sposobów dostawy, a także do zmiany przewoźników, z usług których korzysta w celu dostarczenia do klientów zamówień złożonych w Sklepie. Zmiana taka nie dotyczy zamówień złożonych przed wprowadzoną zmianą.
-
W przypadku nie odebrania przez klienta przesyłki opłaconej z góry, w następstwie czego paczka wróci do Sprzedawcy, za jej ponowne nadanie Sprzedawca naliczy Kupującemu koszt przesyłki zwrotnej oraz ponownego nadania przesyłki. Klient będzie zobowiązany do zapłaty zwykłym przelewem podwójnego kosztu przesyłki danego rodzaju (przesyłka zwrotna oraz ponowne nadanie) podanego w cenniku dostaw dla zamówień od 0 zł, ponieważ jest to rzeczywisty koszt przesyłki ponoszony przez Sprzedawcę względem przewoźnika. W przypadku nie odebrania przez Klienta paczki wysłanej za pobraniem (płatność przez odbiorze), Sprzedawca wyślę paczkę ponownie pod warunkiem opłacenia całości zamówienia zwykłym przelewem z doliczonymi kosztami przesyłki zgodnie z zasadą opisaną powyżej. W tym przypadku koszty przesyłki zwrotnej oraz ponownego nadania przesyłki będą naliczane także jak dla zamówień opłaconych z góry, ponieważ w opłacie za zwrot przesyłki oraz za ponowne nadanie nie będzie już uwzględniony dodatkowy koszt wynikający z płatności przy odbiorze paczki.
-
Odbiory osobiste są realizowane pod adresem wskazanym przez Sprzedawcę. Aktualny adres do odbiorów osobistych jest zawsze podany do wiadomości klientów w trzecim etapie składania zamówienia oraz jest udostępniony na stronie internetowej Sklepu tutaj. W przypadku odbioru osobistego należy się przed przyjazdem umówić na termin odbioru. Można to zrobić telefonicznie pod numerem: +48 505 200 321 lub mailowo: sklep|perlove.pl| style="font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 16px;"|sklep|perlove.pl. W nadzwyczajnych sytuacjach Sprzedawca zastrzega możliwość wyłączenia opcji odbiorów osobistych.
-
"Dostawa w dniu zamówienia" jest specjalną opcją dostawy realizowaną przez firmę kurierską PickPack. Opcja ta jest dostępna dla zamówień złożonych i opłaconych z góry w dni robocze do godziny 12:00 z wyłączeniem Wigilii i Sylwestra. Jeśli zamówienie zostanie złożone po godzinie 12:00 dostawa nastąpi w następnym dniu roboczym. Ten sposób dostawy nie dotyczy produktów, które są dostępne "na zamówienie". Obszar "Dostawy w dniu zamówienia" obejmuje Warszawę oraz jej okolice. Dokładny obszar dostawy można sprawdzić na mapie dostępnej tutaj (granice obszaru dostawy to strefa 3 oznaczona kolorem fioletowym). Przy wyborze tej opcji konieczny jest kontakt telefoniczny ze sklepem przed złożeniem zamówienia w celu ustalenia godzin dostawy.
-
Do każdego zrealizowanego zamówienia dołączany jest dokument zakupu w postaci paragonu fiskalnego.
-
Faktura VAT wystawiana jest na wyraźne życzenie klienta, po podaniu wszystkich danych potrzebnych do wystawienia faktury w tym numeru NIP. Dane do faktury klient powinien podać w składanym zamówieniu lub mailowo na adres: sklep|perlove.pl| style="font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 16px; text-align: justify;"|sklep|perlove.pl przed przyjęciem zamówienia do realizacji. Jeśli klient poda dane do faktury po przyjęciu zamówienia do realizacji wystawienie faktury nie będzie już możliwe zgodnie z przepisami aktualnie obowiązującego prawa.
VII. Terminy realizacji zamówień
-
Przez realizację (dalej Realizacja) zamówienia należy rozumieć przygotowanie przez Sprzedawcę zamówienia do odbioru osobistego lub do wysyłki i przekazanie go przewoźnikowi. Natomiast przez dostawę (dalej Dostawa) zamówienia należy rozumieć dostarczenie przez przewoźnika zamówionych towarów do klienta lub wskazanej przez niego osoby trzeciej innej niż przewoźnik.
-
Realizacja zamówienia następuje po uprzednim jego opłaceniu lub po wyborze przez klienta opcji przesyłki za pobraniem albo odbioru osobistego z płatnością przy odbiorze.
-
W przypadku wyboru przez klienta płatności z góry za złożone zamówienie, jego opłacenie powinno nastąpić w ciągu 10 dni od daty złożenia zamówienia. W przypadku braku płatności w tym terminie zgodnie z art. 492 kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), Sprzedawca może odstąpić od umowy, a tym samym transakcja zostaje uznana za nieaktualną i będzie anulowana.
-
Orientacyjny czas Realizacji zamówienia jest zawsze podany do informacji klienta na stronie Sklepu i jest on wyrażony w godzinach lub dniach roboczych, za które są uznawane dni od poniedziałku do piątku, w które nie przypada dzień ustawowo wolny od pracy, z wyłączeniem wigilii oraz sylwestra. Sprzedawca zastrzega możliwość wydłużenia czasu realizacji zamówień podanego na stronie Sklepu o dodatkowe 5 dni roboczych, np. w przypadku dużej liczby zamówień złożonych podczas dni wolnych od pracy (soboty, niedziele i święta), kiedy niemożliwe było podanie do wiadomości klientów realnego czasu realizacji zamówień, a także w innych sytuacjach niezależnych od Sprzedawcy. Czas na Realizację zamówienia jest liczony od chwili wysłania do klienta na adres e-mail wskazany przez klienta podczas składania zamówienia informacji o otrzymaniu płatności za zamówiony towar lub od chwili otrzymania od klienta informacji o wyborze opcji odbioru osobistego z płatnością przy odbiorze lub przesyłki za pobraniem. W w przypadku zamówień zagranicznych czas ich realizacji wynosi do 7 dni roboczych. W szczególnych przypadkach przygotowanie zamówienia może trwać maksymalnie do 30 (trzydziestu) dni. W takim przypadku klient zostanie poinformowany na podany w zamówieniu adres e-mail o przedłużeniu realizacji jego zamówienia.
VIII. Reklamacje (z tytułu rękojmi)
-
Sprzedawca odpowiada wobec klienta będącego konsumentem z tytułu rękojmi za wady fizyczne (niezgodność towaru z umową) oraz wady prawne (np. własność lub obciążenie rzeczy prawem osoby trzeciej) produktów zakupionych w Sklepie. Dotyczy to wad, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na klienta lub wynikają z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Zakres rękojmi określa ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa w tym ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
-
Klientowi przysługują następujące żądania: naprawa towaru, wymiana towaru na wolny od wad, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy.
-
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru Klientowi. Roszczenie o naprawę towaru lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany towaru na wolny od wad lub naprawy towaru, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany towaru lub naprawy towaru.
-
Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Preferujemy składanie reklamacji mailowo pod adresem: sklep|perlove.pl| |sklep|perlove.pl. W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji zalecamy umieszczenie w reklamacji następujących danych: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, przedmiot reklamacji oraz numer zamówienia, ze wskazaniem żądania Klienta, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, datę stwierdzenia wady, oraz o ile to możliwe zdjęcia wady.
-
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
-
Jeśli będzie to niezbędne do rozpatrzenia reklamacji klient zostanie poproszony o odesłanie reklamowanego produktu do Sprzedawcy. Klient powinien nadać przesyłkę w sposób zapewniający przez przewoźnika próbę jej doręczenia na adres Sprzedawcy, czyli jako paczkę (kurierską lub pocztową), a nie jako list.
PERLOVE Sp. z o.o.
ul. Tarnogórska 16
03-679 Warszawa -
Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 (czternastu) dni, ustosunkuje się do reklamacji klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
-
Istnieje możliwość wymiany towaru zakupionego w Sklepie w ciągu 30 dni liczonych od dostawy zamówienia.
-
Wymienić można tylko towar nowy, nie posiadający oznak użytkowania.
-
Wymiana jest możliwa tylko dla towarów z tej samej kategorii oraz w tej samej cenie. W przypadku chęci wymiany na towar z innej kategorii i / lub w innej cenie należy skorzystać z opcji odstąpienia od umowy opisanej w kolejnym rozdziale: IX. Prawo odstąpienia od umowy, a następnie złożyć nowe zamówienie w Sklepie.
-
O chęci skorzystania z wymiany towaru należy poinformować Sprzedawcę wysyłając e-mail na adres: sklep|perlove.pl| |sklep|perlove.pl.
-
Towar do wymiany należy odesłać lub osobiście dostarczyć pod adres Sprzedawcy. PKlient powinien nadać przesyłkę w sposób zapewniający przez przewoźnika próbę jej doręczenia na adres Sprzedawcy, czyli jako paczkę (kurierską lub pocztową), a nie jako list.
PERLOVE Sp. z o.o.
ul. Tarnogórska 16
03-679 Warszawa -
Do przesyłki należy dołączyć następujące informacje: numer zamówienia, imię i nazwisko, adres, na który ma zostać wysłany towar wymieniony, numer telefonu, adres e-mail, a także informację na który produkt ma być dokonana wymiana.
-
Koszt dostarczenia towaru na wymianę do Sprzedawcy ponosi klient, zaś koszt dostarczenia towaru wymienionego do klienta na terenie kraju pokrywa Sprzedawca. Jeśli przesyłka ma być wysłana zagranicę, Kupujący powinien pokryć koszt takiej przesyłki zgodnie z aktualnym cennikiem dostaw.
-
Towar wymieniony zostanie wysłany w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania towaru do wymiany wraz z niezbędnymi informacjami wymienionymi w punkcie 6.
-
Klient będący konsumentem ma prawo, bez podania jakiejkolwiek przyczyny, odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia wydania towaru w posiadanie Klienta lub wskazanej przez niego osoby trzeciej innej niż przewoźnik, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
-
Dla zachowania tego terminu wystarczy złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy w dowolnej formie przed jego upływem. W przypadku formy pisemnej oświadczenie należy dostarczyć na adres Sprzedawcy:
PERLOVE Sp. z o.o.
ul. Tarnogórska 16
03-679 Warszawa
W przypadku formy elektronicznej należy przesłać oświadczenie na adres e-mail: sklep|perlove.pl| |sklep|perlove.pl. -
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać tutaj. Klient może także sam sporządzić takie oświadczenie. Wystarczy, że umieści w nim jak najwięcej z wymienionych informacji: numer zamówienia, imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, numer konta do zwrotu pieniędzy (w przypadku zamówień opłaconych za pobraniem).
-
Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
-
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Oznacza to, że Sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu towaru wykonanego na specjalne zamówienie klienta lub na życzenie klienta zmodyfikowanego. Dotyczy to także biżuterii z grawerunkiem wykonanym według wytycznych klienta.
-
W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
-
W przypadku odstąpienia przez konsumenta od umowy sprzedaży na zasadach opisanych powyżej, jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy na adres podany w pkt 2.
-
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. W takim przypadku zwracana kwota może zostać pomniejszona o kwotę wynikającą ze zmniejszenia wartości zwracanej rzeczy. Zwracana biżuteria nie może posiadać żadnych zapachów. Zapach perfum na biżuterii jest uznawany za używanie biżuterii, a w związku z brakiem możliwości jego usunięcia, taki zwrot nie zostanie przyjęty.
-
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru tj. opłatę za nadanie przesyłki zwrotnej. Jest to jedyny koszt związany ze zwrotem rzeczy jaki ponosi klient. Najtańszym sposobem odesłania biżuterii jest paczka pocztowa nadana w placówce Poczty Polskiej, która kosztuje około 15 zł. Klient powinien nadać przesyłkę w sposób zapewniający przez przewoźnika próbę jej doręczenia na adres Sprzedawcy, czyli jako paczkę (kurierską lub pocztową), a nie jako list.
-
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy, chyba, że klient nie poniósł takiego kosztu.
-
Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
-
Zwroty środków do zamówień z szybką płatnością online lub zwykłym przelewem będą realizowane w taki sam sposób. W przypadku zamówień opłaconych przy odbiorze (za pobraniem) wykonamy przelew na numer konta bankowego podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. Zwrot środków nie wiąże się dla klienta z żadnymi dodatkowymi opłatami.
-
W przypadku gdy zamówienie zostało złożone przez internet z odbiorem osobistym i opłacone na miejscu gotówką, klient jest zobowiązany do zwrotu paragonu, a przynajmniej do przekazania jego kopii jeśli zwraca tylko część zamówienia.
-
Jeśli klient odstępujący od umowy otrzymał bonus w postaci darmowego produktu lub produkt w promocyjnej cenie, np. za 1 grosz przysługujący za określoną kwotę zamówienia, i zwraca całe zamówienie, jest także zobowiązany do zwrotu produktu otrzymanego w ramach bonusu. W przypadku gdy nie zostanie on zwrócony, klientowi zostanie naliczona opłata w wysokości 100% ceny tego produktu, a kwota do zwrotu zostanie pomniejszona o tę wartość. Jeśli klient, który otrzymał bonus zwraca część zamówienia, jest zobowiązany także do zwrotu bonusu, jeśli wartość produktów pozostawionych przez klienta jest mniejsza niż kwota, od której przysługiwał klientowi bonus. W przypadku, gdy klient pozostawia produkty na kwotę mniejszą i nie zwróci produktu otrzymanego w bonusie, zostanie naliczona opłata w wysokości 100% ceny tego produktu, a kwota do zwrotu zostanie pomniejszona o tę wartość.
XI. Świadczenie usług drogą elektroniczną
-
Usługi świadczone drogą elektroniczną przez Sprzedawcę to: prowadzenie konta klienta w Sklepie, wysyłanie do klientów informacji mailowych dotyczących etapów realizacji zamówienia, formularz kontaktowy, połączenie strony Sklepu z portalem Facebook na zasadach opisanych w pkt 19 - 21 niniejszego rozdziału Regulaminu, oraz newsletter. Sprzedawca nie pobiera żadnych opłat z tytułu ich świadczenia.
-
Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Sklepu to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej: Internet Explorer wersja 9, Chrome wersja 16, FireFox wersja 10, Opera wersja 11, Safari wersja 5 lub nowsze z włączoną obsługą języka Javascript i akceptujące pliki typu „cookies”, oraz łącze internetowe.
-
Usługa Formularz kontaktowy polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu wiadomości do Sprzedawcy. Rezygnacja z tej usługi możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy.
-
Konto klienta w Sklepie ułatwia składanie zamówień, umożliwia podgląd złożonych zamówień oraz edycję danych podanych przez klienta podczas rejestracji konta.
-
Proces zakładania konta klienta w Sklepie został opisane w regulaminie Sklepu w pkt 4 rozdziału II. Rejestracja konta i składanie zamówień.
-
Mogą Państwo także w każdym momencie zrezygnować z posiadania konta klienta w Sklepie. W tym celu wystarczy złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia woli przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedawcy z oświadczeniem woli Klienta. W takim przypadku zalecamy kontakt e-mail pod adresem Sklepu: sklep|perlove.pl| |sklep|perlove.pl. Państwa konto zostanie wówczas niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni, usunięte z systemu. Mimo to będą Państwo mogli w przyszłości założyć swoje konto ponownie.
-
Sprzedawca nie przechowuje haseł ustanowionych do kont użytkowników założonych na stronie Sklepu.
-
Usługa newslettera polega na informowaniu subskrybujących ją Klientów na podany przez klienta adres e-mail o nowościach, promocjach, czy wydarzeniach związanych z marką PERLOVE.
-
Aby zasubskrybować newsletter, należy zaznaczyć opcję "Chcę otrzymywać newsletter marki Perlove. Podejmując decyzję o subskrybowaniu newslettera dotyczącego produktów i działań marki Perlove, której właścicielem jest firma Biżuteria Perlove Emilia Rogala z siedzibą w Warszawie przy ul. Klukowskiej 52/21, wyrażają Państwo zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych przekazywanych drogą elektroniczną (na podstawie art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz. U. Z 2002 r., Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i może być w każdej chwili odwołane." podczas rejestracji w Sklepie, podczas składania w Sklepie zamówienia bez rejestracji lub na istniejącym już w Sklepie koncie klienta w zakładce "Twoje konto / Edycja danych".
-
Podejmując decyzję o subskrybowaniu Newslettera dotyczącego produktów i działań Sprzedawcy wyrażają Państwo zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych przekazywanych drogą elektroniczną (na podstawie art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz. U. Z 2002 r., Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.). Wyrażona zgoda ma charakter fakultatywny.
-
Mogą Państwo w każdym momencie zrezygnować z subskrybowania Newslettera, poprzez link zamieszczony w wiadomości e-mail z Newsletterem lub w przypadku zarejestrowanych użytkowników po zalogowaniu w Sklepie przez odznaczenie opcji „Chcę otrzymywać newsletter” w zakładce „Twoje konto / Edycja danych”. W przypadku obu przedstawionych rozwiązań Państwa e-mail zostanie automatycznie usunięty z listy subskrybentów newslettera.
-
Sprzedawca udostępnia połączenie strony perlove.pl z portalem Facebook, dostępnym na stronie facebook.com, będącym własnością Facebook Inc.Company 1601 Willow Rd. Menlo Park, CA, 94025 USA.
-
Ikona Facebooka widoczna w menu dolnym Sklepu jest odnośnikiem do portalu Facebook i służy do przekierowania użytkownika do strony marki "PERLOVE" na tym portalu. Poprzez kliknięcie we wskazaną ikonkę użytkownik zostanie przekierowany na stronę mieszczącą się pod adresem: https://www.facebook.com/bizuteriaperlove. Fanpage marki "PERLOVE" na portalu Facebook zawiera informacje związane z marką, udostępnia też możliwość wpisywania komentarzy, prowadzenia dyskusji i zadawania pytań oraz umożliwia udział w organizowanych przez Sprzedawce konkursach.
-
Ikona Instagramu widoczna w menu dolnym Sklepu jest odnośnikiem do portalu Instagram i służy do przekierowania użytkownika do strony marki "PERLOVE" na tym portalu. Poprzez kliknięcie we wskazaną ikonkę użytkownik zostanie przekierowany na stronę mieszczącą się pod adresem: https://www.instagram.com/perlovepl. Fanpage marki "PERLOVE" na portalu Instagram zawiera informacje związane z marką, udostępnia też możliwość wpisywania komentarzy, prowadzenia dyskusji i zadawania pytań oraz umożliwia udział w organizowanych przez Sprzedawce konkursach.
-
Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do konta klienta i innych usług świadczonych drogą elektroniczną, w przypadku działania przez Klienta na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do konta klienta i innych usług świadczonych drogą elektroniczną jest uzasadnione względami bezpieczeństwa, a w szczególności: przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Strony Internetowej Sklepu lub innymi działaniami hakerskimi. Zablokowanie dostępu do konta Klienta i usług nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.
-
Zgodnie z prawem osoby korzystające z usług oferowanych przez Sklep obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
-
Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną należy kierować do Sprzedawcy na zasadach opisanych w rozdziale regulaminu VII. Reklamacje (z tytułu rękojmi).
-
W niektórych podstronach Sklepu używane są tzw. "cookies" („ciasteczka”) w celu umożliwienia Państwu wykorzystywania poszczególnych funkcji tych stron. Są to pliki z informacjami konfiguracyjnymi, zapisujące dane potrzebne m. in. do zalogowania się na swoje konto. Pliki "cookies" są w większości automatycznie akceptowane przez większość przeglądarek internetowych. W każdej chwili mogą jednak Państwo je wyłączyć aktywując odpowiednie ustawienia w swojej przeglądarce lub tak zmodyfikować ustawienia przeglądarki, aby byli Państwo informowani o wszystkich sytuacjach związanych z przesyłaniem plików "cookies". W przypadku wyłączenia plików „cookies” lub modyfikacji ustawień przeglądarki dot. plików „cookies” pewne części serwisu internetowego mogą być niedostępne lub nie działać poprawnie.
-
Informacje o towarach prezentowanych na stronach Sklepu, w szczególności ich opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy określone w art. 71 kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
-
W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
-
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O każdej zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi klientów posiadających zarejestrowane konta klienta w Sklepie. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
-
W przypadku zmiany regulaminu zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do regulaminu będą realizowane na zasadach dotychczasowych.
-
Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony internetowej Sklepu.
-
W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
-
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania także z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2024 r.