Realizacja do 3 dni lub Priorytet 24h
Gwarancja na 2 lata
Pakowanie na prezent od 12 zł
30 dni na wymianę

Kiedy możesz skorzystać z wymiany biżuterii?

 

1. Wymiana na inny rozmiar.

Możesz wymienić biżuterię na inny rozmiar, jeśli oba rozmiary są w tej samej cenie. Sprawdź w ofercie jakie jeszcze rozmiary tej biżuterii oferujemy i który z nich będzie Ci odpowiadał. W przypadku łańcuszków i bransoletek z klasycznym zapięciem, możesz także dokupić przedłużkę umożliwiającą zwiększenie i regulację długości. Znajdziesz je tutaj.

 

2. Wymiana na inną biżuterię.

Możesz wymienić biżuterię na inną, ale tylko z tej samej kategorii oraz w tej samej cenie, np. możesz wymienić naszyjnik za 99 zł na dowolny inny naszyjnik w tej samej cenie. W przypadku zamiany na biżuterię z innej kategorii i / lub w innej cenie, czyli np. jeśli chcesz wymienić naszyjnik za 99 zł na bransoletkę za 109 zł, skorzystaj z opcji odstąpienia od umowy dla biżuterii, z której chcesz zrezygnować, a następnie złóż nowe zamówienie w naszym sklepie na interesujący Cię nowy produkt. Informację na temat odstąpienia od umowy zamieściliśmy w zakładce Zwroty.

 

3. Na wymianę masz aż 30 dni.

Chęć wymiany możesz zgłosić w czasie do 30 dni liczonych od dostawy zamówienia. 

 

4. Wymieniana biżuteria musi być nowa i nieużywana.

Biżuteria, którą chcesz odesłać do wymiany może być przez Ciebie tylko przymierzona. Nie przyjmiemy do wymiany biżuterii, która była noszona nawet po domu, ponieważ wówczas będzie ona nosiła oznaki użytkowania. Pamiętaj także, aby odsyłana biżuteria oraz jej opakowanie nie posiadały zapachów Twoich perfum oraz kremów.

 

5. Kiedy nie możesz skorzystać z wymiany.

Nie wymieniamy biżuterii z wyprzedaży.

 

 

 

zestaw trzech naszyjników z monetą i księżycem

Jak dokonać wymiany biżuterii?

 

1. O chęci wymiany biżuterii poinformuj nas mailowo. 

Wyślij maila na adres sklep@perlove.pl. W treści maila podaj koniecznie numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie. Napisz także jakiego rodzaju wymiana Cię interesuje. Jeśli ma to być wymiana rozmiaru, podaj wybrany rozmiar, jeśli ma to być wymiana na inną biżuterię, napisz jaka biżuteria Cię interesuje.​ 

 

2. Poczekaj na naszą odpowiedź.

Zanim odeślesz biżuterię zaczekaj na naszą odpowiedź na maila w sprawie wymiany. Musimy sprawdzić czy biżuteria, na którą chcesz dokonać wymiany jest dostępna, oraz czy chęć wymiany została zgłoszona w odpowiednim czasie. 

 

3. Przygotuj przesyłkę. 

Pamiętaj, że biżuteria odsyłana do wymiany musi być nowa, nienoszona i zapakowana bezpiecznie w pudełeczko wypełnione bibułą, tak aby podczas transportu:

  • w przypadku biżuterii z łańcuszkiem - łańcuszek się nie poplątał,
  • w przypadku biżuterii z zawieszkami - nie uległy one porysowaniu,
  • w przypadku biżuterii nawleczonej na stalową linkę - nie uległa ona odkształceniom w wyniku zgięcia linki.

 

4. Dołącz kartkę z informacjami.

Aby ułatwić nam identyfikację Twojej wymiany do przesyłki z odsyłaną biżuterią dołącz następujące informacje: 

  • numer złożonego zamówienia,
  • imię i nazwisko zamawiającego, 
  • numer telefonu, 
  • adres e-mail,
  • informację, na jaki rozmiar lub na który produkt mamy dokonać wymiany.

 

5. Odeślij biżuterię do wymiany na nasz adres:​

Przesyłka, którą do nas wysyłasz musi być doręczona na nasz adres, więc nadaj ją jako paczkę (kurierską lub pocztową) a nie jako list. Nie odbieramy z placówki pocztowej listów awizowanych.

PERLOVE Sp. z o.o.
ul. Tarnogórska 16
03-679 Warszawa

 

6. Koszty przesyłki.

Aby wymiana była dla Ciebie bardziej przyjazna, pokryjemy koszt wysłania do Ciebie nowej biżuterii. Oznacza to, że wymiana nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi dodatkowymi opłatami. Jedynym kosztem jaki poniesiesz będzie koszt odesłania do nas biżuterii do wymiany. Paczkę wyślemy w taki sam sposób jaki został wybrany w zamówieniu. Dotyczy to sytuacji, gdy przesyłka z biżuterią na wymianę ma być przez nas wysłana na terenie kraju. Jeśli przesyłka ma być wysłana zagranicę poprosimy Cię o pokrycie kosztu przesyłki zgodnie z aktualnym cennikiem dostaw.

 

7. Wymianę zrealizujemy w czasie do 7 dni roboczych.

O zrealizowaniu wymiany poinformujemy Cię mailowo. Poczekaj spokojnie na wiadomość od nas.

 

 

 

-5%

na pierwsze zakupy!

Po zapisaniu się do newslettera
kod rabatowy na zakupy
otrzymasz na podanego maila.

Metody płatności
Sposoby dostawy
tel. 505 200 321 (pon. - pt. 10 - 16)